Mijn WordPress website toont een error?

Mijn WordPress website toont een error?
datum-geschreven 17 jan 2016

Als er iets mis is met de  code, met de database of met de hosting zie je een error.

Voor velen is die error niet te begrijpen maar wij als beveiligers van WordPress zien ze natuurlijk vaak bij gehackte websites.

Niet elke error komt door een hack, en om dus de juiste oplossing te vinden voor de error is het belangrijk te weten wat de error betekent.

De 404 error

De 404 is de meest bekende en zie je wanneer een pagina niet gevonden kan worden.

Je website doet het dan nog wel, aangezien een 404 pagina meestal getoond wordt in de layout van je website, maar de pagina bestaat niet (meer) of de url is niet goed ingetypt.

De 500 error

De 500 error zie je meestal wanneer er iets aan de hand is bij de server. Dat kan betekenen dat de server even offline is, of opnieuw opgestart moet worden, dan zie je niets meer van je website totdat de hoster dit heeft opgelost.

Error establishing a database connection

Deze zie je wanneer de database onbereikbaar is. Dit kan komen doordat je de verkeerde gegevens hebt opgegeven maar het komt ook wel eens voor dat de hosting een probleem heeft en de database daardoor niet geladen kan worden.

Een wit scherm zonder error

Het komt ook voor dat je gewoon een wit scherm ziet, WordPress houdt voor veiligheid wel eens error’s achter aangezien het voor hackers een bron van informatie kan zijn.

In dat geval moet je de debug_mode op “true” zetten in de wp-config file van je WordPress website.

WPbeveiligen kan je probleem oplossen

Wij hebben de kennis en ervaring om de meeste error’s op te lossen. Op no-cure-no-pay basis kun je contact met ons opnemen.

De kosten voor het oplossen van een error ligt meestal tussen de 40-60 excl btw aangezien het gemiddeld niet langer dan een uurtje duurt om het probleem op te lossen.

Meer WordPress: ,

De meeste artikelen worden geschreven door Mathieu Scholtes, de eigenaar van WPBeveiligen. Op de hoogte blijven van het laatste WordPress nieuws? WordPress tips? WordPress aanbiedingen?
Connect dan op Linked-in!

Heb je een vraag? Tip of gedachte? Deel die!

Abonneer
Breng me op de hoogte
guest
3 Reacties
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Luuk

Als het probleem bij de hoster ligt, heeft het dan zin om jullie in te schakelen. De hoster moet het dan toch oplossen? Of kunnen jullie dan beter aan de hoster uitleggen waar ze het probleem moeten zoeken?